Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

lørdag den 20. marts 2010

De skønneste blomster

Juhuu, igår kom posten med de skønneste blomsterfrø, som jeg har glædet mig vildt til at få.
Det er nogle helt specielle valmuefrø, som jeg har fået af Claus Dalby; har kigget på hans valmuer i årevis (dog kun igennem bøger og billeder fra hans have af indtil videre); men NU har jeg dem selv.

Jeg glæder mig helt vildt til at komme ud og så dem og se dem komme i blomst til sankt hans....
Hvis i er bare det mindste have interesseret, så kig ind på hans nye blog, som du finder her.
Claus har lige den helt perfekte havestil til "vores" franske og slidte bolig indretning synes jeg. Jeg kan så godt li´ stilen med det lidt vilde og frodige (engelske stil) have bede, og så er han helt fantastisk til at beskrive og forklare, så det hele ser logisk og spændende ud.



Har du ikke hans bøger endnu, så KØB dem men kig endelig også på bloggen, for der kommer dagligt skønne indlæg....
Helt fantastisk blog....  - og er du ikke født med grønne fingre, er Claus Dalby super til også at nævne de nemme løsninger nogle gange...- ellers så bare slug de vanvittige skønne billeder på bloggen til dig.

Der er bonderoser, valmuer, Jule roser mm. i OVERFLOD.... Love it...

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Hovsa - Jeg må vist lige ind og kigge på Claus Dalbys blog! Hold da op, hvor ser det fint ud!

Kan I have en rigtig god week-end hele familien:-)

Knus Pia

Marie sagde ...

Hej Conny!

Nämen vad roligt att han har en blogg, ska genast kika in där sen. Längtar massor efter att kunna vara ute i trädgården och gräva, plantera och rensa, tycker det är så avkopplande. Men än är det fortfarande MASSOR av snö kvar, men man ser iallafall att den försvinner lite för varje dag som går. Härligt!

Underbart fina bilder i förra inlägget. Är heller inte mycket för traditionellt påskpynt, utan gillar som du det lite mer "naturliga".

Ha en trevlig lördagskväll!
Kram Marie

Linecas have sagde ...

hej!
Sikken så dejlig og vakker blog du har. Nå har jeg hygget mig lønge med å kigge på de skjønneste ting og billeder. Og ja jeg fant dig via Claus sin blog.=)

Inspiration i vitt sagde ...

Hej fröken Klara, såå spännande med frön, vallmon är bland det finaste som finns.
Jag brukar vara på öland på sommrarna och där växer vallmonen fritt,
jag älskar att se de röda fälten. Tack för tipset ,
jag ska genast gå in och titta på den bloggen.
Wow vilket drömväxthus, ett sånt skulle man ha.
kram på dig/ingela.

Related Posts with Thumbnails