Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

lørdag den 6. marts 2010

NY butik med franske fund...

Godmorgen kære blog venner.

Idag er det en god dag, jeg kan mærke det !
Idag bliver fyldt med sjove øjeblikke, glade tanker og dejlige stunder med familien..
Kender i det, at nogle gange, kan man bare mærke når man står op,
om det bliver en god dag eller om den bliver lang ?

Inat har lille Ludvig fået sovet meget mere (og dermed også moderen). Igår var vi ved lægen og fik konstateret mellemøre betændelse og han kom i behandling med det samme.
Så nu tror jeg, at medicinen allerede er begyndt at virke, for han er på vej tilbage til at blive min dejlige rolige baby med det store grin på hele tiden, som han var inden, han blev syg.
Det stakkels pus...

MEN idag skal jeg også på tur med loppemarkeds pigerne. En ny butik med gamle franske ting åbner og selvfølgelig MÅ vi da hen og kigge;
TÆNK, hvis der lige var det, som vi stor og manglede... *))



Jeg ønsker at finde:
- en fin gammel afskallet slagbænk (hvor vi kan gemme en masse legetøj).
Det er så træls, at alle dem, der hiver dem med hjem fra udlandet, maler dem igen og de forstår ikke, at det totalt ødelægger værdien af dem i mine øjne..
Men jeg er kritisk med slagbænke; de må ikke være for "runde" at kigge på;
jeg kan bedst li´ dem i Karl Larsson stil, hvis i forstår ?
- med tremmer, ingen krydser (NEJ) og alt for mange udskæringer...
- kunne også godt bruge nogel få små urskiver, er jo ramt af urskive "feberen"..
- fine flødefarvede kander og fade kan man altid bruge..
- skodder og friser, afskallede døre, det perfekte sofabord,
gamle blonder, gamle stole, ja jeg kunne blive ved.....
- og nogle fund ved man først, at man mangler, når man står med dem i hånden ik´.... *smiler*
Jeg krydser alle mine fingre, for at jeg kommer hjem med nogle gode ting og selvfølgelig til en kanon pris...
Ha´ en rigtig dejlig dag allesammen og nyd weekenden med jeres kære...

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Conny -god jagt. Glæder mig til at se hvad du finder:)
Knus; Heidi

Solveig sagde ...

Ser ut som om du får en spennende tur på loppemarked:o)) Er enig med deg; tror ikke alt skal males om....en kan fort gjøre noe en kommer til å angre på:o)
Når det gjelder avisstoffet jeg har brukt, kan jeg prøve å sjekke det ut for deg en av dagene. Butikken hvor jeg kjøpte det er nå stengt for kvelden og jeg vet ikke navnet på leverandøren.... Send meg en mail, så kan jeg se hva jeg kan gjøre både med bilde og stofftips:o) Mailadresse er i bloggen min:o)

Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Solveig

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sagde ...

Hallå,

vad roligt att du tittade in hos mig och ville vara med i min tävling! Snart är det utlottning! Vilken mysig blogg du har och vill gärna komma hit fler gånger o kika in i din webb butik såklart, därför kommer jag lägga in dig på min lista :) Hoppas att medicinen ska verka ordentligt så din lille ska bli frisk snart! Det är verkligen jobbigt när barn blir sjuka man känner sig så hjälplös och hellre är man sjuk, för att som vuxen kan hantera det bättre! Sänder många krya på sig kramar till liten och många vila till dig!

Elin

Pia sagde ...

Tusind tak for den søde hilsen på min blog! Uff ja, er lige kommet hjem fra begravelse i Norge - helt forfærdeligt. Det var i sådan en hel mørk krypt, med kun 2 store kandelabrer med levende lys - lignede noget fra en horror-film! Godt det er overstået...
Jeg blev jo lidt nysgerrig vedrørende den her nye butik med franske ting du skriver om - hvor ligger den henne? :-) OG - fik du købt nogle rigtige godbidder?

KNUS Pia

Susanne sagde ...

Det lyder spændende, alt det du skal have fundet!

Susan Durup sagde ...

Vil du dele med os? Hvad der det for en skøn butik?
mange hilsner Susan

Related Posts with Thumbnails