Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

fredag den 4. februar 2011

Godmorgen

Godmorgen kære blog venner.

Bare lige en lille hilsen som tak for de søde kommentarer, jeg fik på mit sidste indlæg...tusind tak.
Når livet indimellem er lidt hårdt, er det dejligt at kunne dele det med jer og få opmuntring tilbage...




Det er jo stadig små lyspunkter ind imellem og derfor har jeg også valgt at vise jer billeder af lysglas,
som jeg har rundt om i huset.
Lys er vigtigt, både for sindet og for synet og jeg har derfor nogle gange så meget tændt, at det minder om et mindre flammehav om aftenen :-).
Det er så hyggeligt og jeg nyder at gå og tænde det hele.





Disse små sølvstager elsker jeg, da de er skønne både med lys i
- men også så flotte med et lille rosenhovede i.
Måske til en flot borddækning eller bare på håndvasken på badeværelset..
Der er mange muligheder synes jeg.


Elsker lanterner af enhver slags - både store og små zink lanterner....og gamle ure...
har lige købt de fedeste urskiver hjem til butikken i forskellige størrelser til dekoration,
som jeg glæder mig til at vise jer, når de kommer hjem.

Ha´ en rigtig dejlig dag kære venner...





5 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sagde ...

Så härligt med ljus, jag håller med. Har också de där små lök-vaserna i vattigmanssilver. Självklart så är det ljus i dem :) Det är verkligen så gott för själen att ha levande ljus tända.
Önskar dig en fin helg!
Mia

It's me sagde ...

Hello darling...hope you have a nice weekend ! warm hugs from me Ria...xxx...

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Glæder mig til at se urskiverne, jeg er ikke blevet træt af dem endnu - de er så dekorative.

idémakeriet sagde ...

Hej söta du,
Vad härligt att få läsa lite om dig igen.
Jag beklagar först och främst sorgen om bortgången av din bror, kan tänka mig att det känns tyngt. Hoppas du kan ge det så småningom en plats och att du kan njuta av de minnen du har av honom.
Visst är det härligt med mycket ljus i huset.
Ja du det där med tid och prioritering är svårt, jag hinner verkligen inte heller mycket mer än barnen, hushållet , nätbutiken och grossist försäljningen.
Som fru och mamma vill man ju också jämnt vara duktig så vi kräver också väldigt mycket av oss själva, det gör jag i alla fall.
Huvudsaken är att man trivs med sitt liv och att man ser ljuset skina genom tvätthögen, barngrälet och skicka pakethögen.
Man önskar sig ju alltid att ha det lugnare men har man många barn vet man att man har att göra, ler.
Lycka till!
Kram från mig.
Gerda

Lilla Blanka sagde ...

Hej goa Conny!

Tusen tack för hälsningen ♥

Härliga och stämningsfulla bilder!

Vad sorgligt att höra om din bror... Jag skickar min allra största och varmaste kram..!

Ha en fin helg!
Mia

Related Posts with Thumbnails