Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

tirsdag den 25. januar 2011

Livets realiteter

Mit seneste loppefund (Elsker bare hvide og cremefarvede kander)

Kære venner.

Tiden flyver afsted alt for hurtigt og jeg får alt for sjældent lavet et blogindlæg herinde desværre.
Mit nytårsfortsæt er, at prioritere min tid og bruge tiden rigtigt..
Kender i det ?
- at man nogle gange efter en travl dag, kan få det helt dårligt ved at tænke over, hvad man har lavet og hvad man faktisk hellere ville have brugt tiden på ???

Nå men sådan er det måske bare at være udearbejdende mor med 3 børn og en netbutik ved siden af :-)
-jeg vil jo også gerne det hele, ha ha..


Her er det nye år desværre startet lidt hårdt med en meget voldsom oplevelse
 og derefter et nært dødsfald - igen..
Mistede brat min elskede storebror og pludselig er livet bare så skrøbeligt...
Hårdt at skulle sige farvel til to så nære mennesker på kun et´ år (mistede jo min far sidste jul).
Det er ikke DET der er meningen med livet ved jeg, men nogle af de hårde bump, som man kommer ud for.
Men jeg er slet ikke klar til at der skal reduceres i min familie..
Havde helt klart forventet først at miste søskende, når vi alle var gamle,
og egentligt også gerne selv ville herfra..


Men jeg er overbevidst om et liv efter døden, så er sikker på, at min far stod og tog imod min bror i himlen..
Derfor har min passion for engle og engle vinger også fået en helt anden betydning pludselig udover at jeg synes, at de altid har set så flotte ud og skaber en vis ro og eftertanke..

- men mine helt personlige engle kan man ikke se;
de er der bare et eller andet sted - ved jeg.....

7 kommentarer:

Skogslyckan sagde ...

Livet är så otroligt hårt ibland. Jag hade en period för ca 3 år sedan där vi miste 8 st släktingar och nära vänner på lite mer än en ett år. Bland annat min far, svärmor och svärfar på mindre än 2 månader. Det är tufft men man lär sig också otroligt mycket om sig själv, och värdesätter livet och det man har på ett helt annat sätt. Skickar riktigt varma tröstekramar härifrån.
Kram Pia

Pia sagde ...

Puuuha - det der var en sej èn. Tror ikke jeg var blevet menneske igen efter sådan en hård uretfærdig omgang!
Rigtig mange knus og kærlige tanker til dig.

Pia

It's me sagde ...

O yes darling their are angels around you...what a sad news....wishing you streingth darling with both losts...so sad....your world must be upside down now......loosing your brother....and your father last year !!...terrible...i will pray for you and believe they are together in heaven waiting and seeing you what you are doing the whole day.....with love........i hope my english is good to read and that you understand what i will say !!...love love love !! Ria...xxx...

Birgitte sagde ...

Hvor er jeg ked af at høre om dine tab.! Og ja, pas på dig selv og brug din tid på det som følest mest vigtig for dig.! Alt andet er bare "fyld".
Stort knus kære du
Birgitte

helle sagde ...

Sikke hårdt du må have det, føler med dig. Brug tiden som du bedst vil!

Knus Helle

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Ja, det har været slemt for dig, men dine religiøse opstillinger er meget smukke, og måske kan de give dig en eller anden form for trøst. Jeg følte også trang til at oploade lidt "hellige" billeder sidste år, da vi led et svært tab på familiefronten. Dejligt du er tilbage i blogland.

Änglarnas hus sagde ...

Hejsan!

Vilka underbara Madonnor du har där på sista bilden..ljuvligt slitna i en härlig turkos färg!

Ha det gott! Kram Sanne!

Related Posts with Thumbnails