Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

mandag den 26. september 2011

Jeanne Darc Living

Godmorgen kære allesammen.

Jeg håber, at i har haft en skøn weekend. Jeg var til et super hyggeligt atletik stævne hele lørdag med min største dreng  - KOM SÅÅÅ   MALTHE...... :-), så kan godt mærke, at jeg er lidt hæs idag, ha ha..

Søndag formiddag tog vi på en hyggelig impulsiv tur til Jesperhus Blomsterpark, som ligger ikke så langt fra os og til en hyggelig familie fødselsdag søndag aften.
Så jeg føler mig faktisk heldig, lykkelig og fyldt med dejlige familie stunder fra denne weekend :-)....

Hvad med jer, har i hygget jer ?

Jeg har dog også fået bladret de nye blade fra Jeanne Darc Living og Vakre Hjem og Interiør igennem...
Du får lige lidt smagsprøver, hvis du ikke har set bladene endnu.
ELSKER de blade... suger til mig af ideer og inspirration hver gang :-).




Idag skal jeg fortsætte nede i mit vaskerum, som langsomt kommer længere.
Nu er det gamle ringkomfur og gruekedlen blevet fjernet - de var desværre ikke meget værd og heller ikke dekorative nok til at blive stående...
Murene er pudset op og alt træværket er NÆSTEN blevet malet hvidt.
Faktisk har jeg malet træpanelerne 3 gange OG givet knasterne Shellak 2 gange inden, men alligevel slår knasterne lidt igennem stadig synes jeg :-(.
Tror desværre, at jeg er nødt til at give dem en omgang Shellac og en gang hvid maling mere...øv.

Men S^Å er jeg også klar til at "rykke ind" med alt mit gamle :-)

2 kommentarer:

Millas hem sagde ...

Lycka till med arbetet idag!Ska bli spännande att se det färdiga resultatet sedan.

Kram Camilla

Madame Edith sagde ...

Vilken jättefin blogg du har, kikar snart in igen.

Kram/M

Related Posts with Thumbnails