Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

tirsdag den 17. april 2012

FORÅR

Hej allesammen.
Ahh. jeg kan mærke det; 
Foråret er rigtigt på vej.... kan i også mærke det.

Jeg  g l æ d e r  mig til at kunne gå ud på terrassen (uh nej, vores terrasse er jo helt væk - mere om det i det næste indlæg ).
Men jeg ignorerer det indtil videre og drømmer om udeliv på min terrasse med mine nye krukker, nogle dejlige havemøbler og mine Jeanne d´Arc magasiner og Claus Dalby havebøger imens børnene leger i haven og griner....  
Hi hi, ja drømmene er her, så nu må foråret også gerne snart rigtigt komme frem,....

Idag viser jeg lige nogle billeder, som jeg gik rundt og knipsede i huset imens jeg drømte :-)



Det fineste fuglebur fra butikken... Jeg er helt vild med toppen....

Et lille spæd skridt i den rigtige retning mod............. FORÅR ;-))

- et lille forsinket påske billede......af pynten, som STADIG ligger fremme hos mig :-). Ja, jeg ved det, påsken er ovre, men elsker bare æg og påskepynt generelt, så det må gerne nydes lidt længere hos mig , ha ha....  Også selv om folk kigger lidt, når de ser, at det stadig ligger fremme...  men så bliver jeg inspireret til at lave mere påskepynt, imens jeg kigger på det. Og det kan jeg jo bruge til NÆSTE år :-)

Jeg er bare helt tosset med disse fine små fyrfadsstager...  De giver så fint et lys og er i en patineret fattigmandssølv. Dem kan du finde i butikken nu selvfølgelig.


Glæder mig til at læse om JERES drømme om foråret....

1 kommentar:

Mobile app development company sagde ...

Excellent post. Thanks for sharing. I would like to share information about the company. As a leading Mobile app development company in Mumbai, we are reshaping the future of app development by fusing innovation and expertise to create digital solutions that revolutionize user experiences.

Related Posts with Thumbnails