Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

mandag den 30. april 2012

Nyt

Lidt flytten rundt i stuen - nok noget af det, jeg elsker allermest. Var på loppemarkede igår og fandt den sødeste lille cykellygte i en fantastisk smuk cremefarve. Så nu hænger den i stuen på min fars gamle hylde. Kan ikke helt bestemme mig om jeg skal hænge min lange frise op eller om den skal blive stående ved siden af brændeovnen. Jeg er kommet en del videre med min kælder oprydning og igangsættelsen af mit vaskerum dernede. Selvom det ligger i kælderen, har vi et fantastisk flot lys dernede og nu, hvor vi har malet det meste hvidt, bliver det endnu bedre :-)). Jeg skal nok lægge billeder ind når det er færdigt. Nu må jeg videre med oprydningen for skal pakke varer ud inde i butikken bagefter :-)).

2 kommentarer:

idémakeriet sagde ...

Härligt med en sån fin fynd.
Hoppas solen lyser där också så skönt som den gör här i södra Sverige.
Ha en härlig dag goa du.
Kram gerda

Mobile app development company sagde ...

Excellent post. Thanks for sharing. I would like to share information about the company. As a leading Mobile app development company in Mumbai, we are reshaping the future of app development by fusing innovation and expertise to create digital solutions that revolutionize user experiences.

Related Posts with Thumbnails