Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

mandag den 3. september 2012

Jeg glæder mig.....

Nogle skal der bare noget ekstra hårdt til for at det bliver ekstra godt....
Dagene flyver så hurtigt afsted, at jeg tit glemmer at leve i nuet, kender i det ?

Det der med at stoppe op og tænke på alt det, som man er rigtig glad for og som man bare ikke kan undvære.
Meget af det, er med til at suge overskuddet ud af en, men heldigvis er det ofte sådan, at det for det meste, er med til at give en´ overskud og energi igen.... :-).


Det, der giver mig glæden lige nu er min familie, min butik, men også at jeg VIRKELIG har fået lyst til at blogge igen.. Lysten har været væk i lang tid, pga. travlhed mm. men idag tog jeg mig i at sidde og surfe rundt på jer andres fine blogge, uden at jeg havde planlagt det..   Hvor er der sket meget i bloglandia siden jeg rigtigt har været aktiv og hvor er der meget, som jeg skal ha samlet op på....

Lige nu kan jeg desværre ikke vise jer billeder af mit hjem, for jeg er i fuld gang med at flytte rundt og rydde op i butikken og på lageret, så hele min stue er FYLDT med kasser og ting og sager, fra butikken, som ikke kan være der lige nu.

Jeg er bagud med ALT det huslige pt. så Hr. Lildballe er lidt fortravlet lige nu og har næsten opgivet at se stuegulvet igen :-))...   Men jeg er jo ægte vestjyde, så "det når vi nok" er mit motto lige nu :-).   

Derfor får i lige lidt billeder af det fine tøj, som jeg har bestilt hjem til butikken... glæder mig til at se det hele, når det er på lager.....

Ha´  det godt til vi ses igen allesammen :-)


3 kommentarer:

Diana`s sagde ...

hej..sikke noget lækkert tøj du har bestilt til butikken..dejligt at du har lidt mere overskud til bloggen .Jeg har ikke selv været for flittig på min blog, men heldigvis er man jo hurtigt med igen ,så dejligt at du er med igen:
Diana

Unknown sagde ...

Hei :0)

Så mye flotte bilder du har på bloggen din.
Ble helt forelsket i de gamle dørene med lampene på.

Ha en flott dag!
Mvh Mary-Ann

Mobile app development company sagde ...

Excellent post. Thanks for sharing. I would like to share information about the company. As a leading Mobile app development company in Mumbai, we are reshaping the future of app development by fusing innovation and expertise to create digital solutions that revolutionize user experiences.

Related Posts with Thumbnails