Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

fredag den 8. januar 2010

Emil fra Lønneberg













Hvem kan ikke huske Emil fra Lønneberg ? Jeg elskede at se det som barn og nyder stadig at se det sammen med mine børn idag.. Dog indrømmer jeg gerne, at når jeg ser det nu, så kigger jeg mest på kulisserne, møblerne og tøjet fra dengang ;-) ....

Jeg ELSKER stilen, denne lidt primitive gamle svenske indretningsstil med træmøblerne, kludetæpperne og deres nostalgiske tøj i hør, groft bomuld og med de enkle detaljer...

Jeg har jo 3 drenge;
Malthe på 9 år, Alfred på 6 år og Ludvig på ½ år og drømmer om at klæde dem i denne tøjstil.
Forleden faldt jeg over et skønt dansk firma, der laver børnetøj i netop denne stil..
Rose Lille er et helt vidunderligt mærke, som forstår at bruge de gamle detaljer
på deres tøj kollektion i de smukke støvede blomme, brune og cremede farver...
Jeg ELSKER det, og idag kom der så en mail dumpende om,
at de starter udsalg på mandag d. 11 januar !!!

Juhuu, må bare gå amok og håbe på at dankortet holder... :-) ....

Tøjet sælges udelukkende fra deres hjemmeside, som du kan se her...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails