Indretning med fransk og svensk nostalgi med stemning og personlighed

tirsdag den 12. januar 2010

Lysere dage.... ahhh........













Nu er julen ovre, julepyntet er sorteret og pakket ned i kasser.

I år har jeg sorteret med hård hånd og KUN gemt det pynt, som jeg elsker og absolut ikke kan undvære at få op hvert år.

Alt det der pynt, som egentligt ikke helt er i den fransk/svenske stil og som der ingen minder er ved, er pakket væk og står og venter på at blive givet ud til nye glade modtagere ( jeg gemmer stadig det meste af børnenes hjemmelavede pynt - elsker det, som de har siddet og knoklet med, og lavet til mor, kender i det ?)...

Så pludselig opdagede jeg, hvor tom min stue så ud... Arghh, de fleste af mine (minimialistiske) venner ville nok stadig mene, at jeg har mange ting stående fremme, men i MIN verden var det væk... Hold da op, hvor var det hele blevet af...

NU har jeg flyttet rundt og fundet frem igen !!! Jeg bliver stadig overrasket over, hvor meget et nyt fad med lidt sølv lysestager, gamle smukke blonder og franske emblemer gør for et helt rum..

Straks måtte jeg lige knipse nogle billeder til bloggen ;))

Dejligt.... men jeg er langt fra færdig, så jeg må hellere gå i gang igen...
Ha´ en rigtig dejlig dag allesammen...

3 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Hej Conny,
Jeg fandt dig over faste læsere af min blog. Tak for det. ;o)
Og sikke fine billeder du viser. Rigtig fransk stemning. ;o)
Jeg er sådan lidt i tvivl om min egen stil herhjemme. Det har hele tiden været den franske, landlige og nordiske stil der har været dominerende , men efter at have mange besøgt mange blogge i sommerhus stil, er jeg da helt i tvivl- ;o) Det hjælper dog på det med dit indslag i dag, for så er det jo ikke til at undvære - det franske. ;o)
Med ønsket om en rigtig fin uge
Kram, Birgitte.

Conny - Frøken Klara sagde ...

Hej Birgitte.
Tusind tak for besøget; jamen jeg følger også troligt med på din blog, den er såå fin og jeg suger til mig af inspiration, tak for det.

Ang. indretnings stil stil, så kan jeg sagtens følge dig. Jeg bliver også draget af de smukke forårs farver og ting fra Green gate m.fl. men kører surt i det i længden. Jeg ved bare, at når jeg ser et billede eller hjem, indrettet i den skønne franske stil, ja så er jeg nogle gange ved at dåne af forelskelse... kan blive helt høj og svimmel på en´ gang, fordi jeg er så vild med det ;)).
Så i mit hjerte er der ingen tvivl: jeg er til fransk/svensk/nordisk indretning i total fuldstændig slidt stil !! haha...
Kram herfra..

P.s. Jeg er faktisk i tvivl om du mon får dette svar at se ? Jeg er jo ny i blog verdenen, så får du måske en mail med et svar på din lille hilsen eller hvordan finder man ellers ud af, at der er en besked til en ? Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med dettte ??

Ainosofia sagde ...

Jeg gikk å besøke bloggen.
Takk:)
Aino Sofia Finland

Related Posts with Thumbnails